7 DECEMBER

Gooodermorgon!
Varit ute med vovven på morgonpromenad, kaaaallt. En blandning av snö & slask ligger på marken vilket lett till halka, gissa om jag får se upp om jag ska ha benen i behåll!

Vad står på schemat idag då? Blir inga snöänglar för min del, ska nog snarare stanna inne. Nedå, måste däremot ut och hitta en vinterjacka, lär bli en sväng till Åkersberga där de förhoppningsvis har kvar min storlek! Har ni hittat en jacka för vintern ännu?

Btw, man kan tävla om en roll i karatefylla!! Gissa om jag blev överlycklig, ideerna är många just nu, ska sålla ut bland stoffet lite och sen jäklar! Im in! ALL in! ;-)
Någon mer som är sugen?

Haaaare!


Lluvy lyckades hitta en obetäckt jordhög, förmodligen en blanding av något riktigt äckligt eftersom hon var väldigt angelägen att rulla sig, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0