30 OKTOBER

Hej! Ser tomt ut här.. Har inte haft lust att varken foto eller hitta inspiration. Hur mår ni?
Igår invigde jag iaf mina skor från acne, ska banne mig gifta mig i dem, även om de var lite obekväma efter en tid. Sjukt nöjd! :)
Idag är jag för en gångs skull ledig så ska se till att göra lite nytta. Slänga in en tvätt och ta ut vovven och sedan gå loss med dammsugaren. Lluvy är tydligen känslig mot kvalster men de rackarna kommer alltid att finnas så jag kan bara underlätta genom att tvätta allt hon ligger på och bada henne, Skoj!

Blir nog en sväng förbi bromma senare, tänkte vidga vyerna och prova ett nytt puder! Precis som igår, efter år av användning bytte jag mascara. Hejdå Helena R och Hello Hypnose! Fick ett gulligt presentkit inne på kicks för bara 305;- både ansiktsvatten och en svart kajal, plus mascara då!

Ta hand om er! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0