JUST CAN'T GET ENOUGH

Har stått och bakat lussebullar idag. Absolut det största pluset för julen! Skulle kunna smälla i mig en plåt på nolltid. Dessvärre inte mina, för även om mjölken var rumpstempererad så jäste de inte som det skulle =( Aja, mer till mig eftersom det inte går att bjuda på! haha

Ska fortsätta på ätbart-spåret och ta tag i kycklingen, ikväll blir det back to Africa för jag lagar domoda! :-)


Gillar den halshuggna lilla bullen i hörnet! Provade med vitchoklad istället för russin, lär bli de bitarna jag pillar ut..


Update: Kul att jag var så upptagen med att skriva så den andra plåten kom ut svart... Men jag överraskas faktiskt inte, känns rätt typiskt Mariah..

Kommentarer
Postat av: Syster E

Rumpstempererad? :D

2011-11-13 @ 21:31:58
Postat av: Mariah

haha vilken miss! Fast min rumpa är väl rätt tempererad ;-)

2011-11-14 @ 07:37:33
URL: http://marryl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0