Hey, Im gonna eat you now

Tidsoptimist; person som tror sig ha tillräckligt med tid för att utföra sina åtaganden.

Vilken dag! Började med att sitta allt för länge vid tvn och glo. När tiden sedan sprang iväg hade jag en halvtimme kvar att infinna mig, med hund hos veterinären, gissa om jag fick lägga benen på ryggen (igen)!


Nu har jag hunnit gå ner i varv och gått loss på kokosbollarna min kära mor köpte igår, fyra kartonger, det här kommer sluta illa... Hon hittade även en Bullmastiffkalender vilket inte är det vanligast!


Delar med mig av en halv regnoutfit, blir inte roligare än så idag!

 

Jeans & Jacka - Levis, Linne -Whyred, Skärp - Vintage, Smutsiga stövlar - Hunter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0