PANNKISAR

Hemma sen ett tag tillbaka nu! Försökte slå mitt personliga rekord i pannkaksätning så har legat och jäst efter den utmaningen.
Kämpar vidare med hemtentan som har sin deadline imorgon kväll, känns som både fingrar och hjärna snart ska brinna upp...
Vet inte om jag vill välkomna fredagen speciellt hjärtligt, till helgen väntar ännu mer jobb så får se hur mycket fun activities som kan klämmas in! Vad ska ni göra?

Puss!


Det blev kämpigt mot slutet men 9 stora pannkisar gled ner!
Ska låta vindruvorna gör dem sällskap nu, natti!



Kommentarer
Postat av: michelle

Dör så gott, ah.

2011-10-20 @ 23:58:46
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Louise

Sv; haha ja verkligen, om det finns choklad hemma kan det bli jobbiga disskusioner mellan mig och den, den säger liksom ät mig! men glassen vann jag över igår ;)! Lika bra att bli lite nyttigare nu så man är fin i kroppen till sommarna planering! ,,,

2011-10-21 @ 08:30:21
URL: http://hifh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0