GODNATT

Ett under att mina ögonlock inte donkat ner i marken ännu! Gick upp sex imorse för att hinna mötas upp och ta oss till location för shootingen.
Men! Morgonen börjar med att jag raderar ALLT i min mobil (nej gick inte att ångra någon säkerhetskopia m.m...) pga mina tre favoritlåtar jag bara var tvungen att lägga in.
Vidare fortsätter dagen att ge oss minusgrader och vi skulle vara utomhus!
Eftermiddagen spenderades senare med min fina släkt där det bjöds på massa gott, gick loss dubbla varv på allt! ;)

Vad gjorde ni idag?

Nu ska jag äntligen få krypa ner i min säng efter en fin kväll med min fina J! Puss!

image description

har nog inte fått sömn på sisådär 21h?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0