MOT UPPSALA

Godmorgon!
Var uppe tidigt för att hinna iväg till castingen. Kändes bra!
Blev dock lite besviken på mascaran, visst fick man rätt långa fransar men på köpte kom en antydan av svedda ögonfransar, japp här har elden varit framme!

Vilket fall, klev precis på tåget mot Uppsala. Ska möta min fina syster där! Så rensade godishyllan, i min iver att äta pressade jag in min hörlur i munnen istället för godiset, illa!
Ska surpla i mig kaffet och underhålla mig med wordfeud. Vi hörs om ett tag! Puss


Kommentarer
Postat av: sissy

Heeey sis



Fina naglar!! Jag vill ha svenskt godis, du har inte lust att skicka över lite? ;)



Vi måste boka biljetter till tomorrow land! loveeee u

2012-01-07 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0