12 DECEMBER

Halloj!
Igår hoppade jag in och jobbade ett kortare pass, senare vidare och mötte min fina J. Vi svängde förbi prisis, blev en massa gott och äntligen fick hon sitt pepparkakshus! Passade på att få med oss pepparkaksdeg så det blev till att baka medan Gossip girl gick i bakgrunden.
Efter ett flertal blåsor lyckades Jenkan få upp huset! Jag själv lyckades leverara fina, välskapta peppisar medan Jennys knappast får lov att kallas pepp(e)isar, haha! Eller vad säger du babe? ;-)

Blir beklädda med glasyr imorgon, väldigt ätbara!

Inga kommentarer...

Idag däremot vaknar jag upp lagom till att föreläsningen ska ta sin början, inte kul alls... Dagen skulle fortsätta illa för jag, för en gångs skull, tar och promenerar det lätta 5km spåret. Efter 3km i gegga och slask tar vägen en kraftig sväng, inget jag tänker på förrän jag inser att vi inte alls är nära slutet utan tillbaka till mitten! Skavsår och med blöta skor var det en ledsen Mariah som traskade hem, med en glad hund! haha

Promenaden höjdpunkt; En häger!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hörrö lägg av inga komentarer det där är ju dina fina bullar! Du la aldrig ut en bild på mina perfekta sumopeppisar! love you

2011-12-13 @ 09:06:26
URL: http://jennyhakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0