19 DECEMBER

Godmorgon!
Då har man stressat hela morgonen för att hinna med tåget, när jag i sista sekund ska kolla vilken sal inser jag att jag faktiskt är EN timme för tidig! Först blev jag tjurig men nu är jag faktsikt tidig och inte sen så borde vara glad.

Igår efter jobbet åkte jag som sagt till Kista, blev färdig med de flesta julklapparna. Hur ser det ut för er? Klara?
Ska luta mig tillbaka i soffan med lite lussebullar och invänta avfärd!
Nu är mitt största dilemma vilka skor ska man ha på sig? Inte världens mysigaste väder...

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: MELA'S handgjorda smycken

Hej mitt namn är MELA och du är varmt välkommen att kika in i min blogg.

Där finns många fina smycken som jag gör förhand och du kan även köpa precis det smycke som du vill ha - jag bjuder på frakten!

2011-12-19 @ 08:20:17
URL: http://melas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0