26 JANUARI

Hej!
Dagen började på topp! Gick upp i tid och hann i lugn och ro äta en stor frukost och ta mig i god tid till seminariet.
Sen händer det, när jag ska skynda mig hem till vovven som längtar till en långpromenad kommer jag på att nycklarna ligger i andra jackan. Skoj! Bara att bege sig fortast möjligt till Väsby för att få tag i extra nyckel!
På tåget möts jag av den mest skrikande ungen som springer runt och slår på rutorna i tåget utan att föräldrarna ens lyfter ett finger! Vill nästan ta saken i egna händer... Haha!

Nu belönar jag mig med ett lass kokosbollar och inväntar promenadsällskap :) senare ikväll ska jag glo på älskligs mma-träning och hinna en snabbrunda på stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0