AQUASOURCE

Jag har överlag rätt torr hy så nu under vinterhalvåret blir det inte precis bättre. Brukar köra en lättare peeling för att få bort död hud. Är väldigt nöjd med mina produkter från Face men just nu den här tiden behöver jag en ännu fuktigare hudkräm. Först fastnade jag för Estee Lauder's oändliga utbud men så av en slump såg jag Biotherm's Aquasource. Magkänslan sa mig direkt att detta är rätt för mig, både natt och dagkrämen. Så nu undrar jag, är det någon som provat något ur den här serien? Är den väldigt återfuktande? Eller har ni tips på något annat? :)




Kommentarer
Postat av: Jessica Persson

Biotherms rengöringar e grymma men testa ansiktskrämen Dermalogica, finns en som du kan använda nu under vintertid ;-) Puss

2012-01-03 @ 20:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0