10 NOVEMBER

Godmorgon!
Idag är jag fri från skola, äntligen! Igår blev det ett långt seminarium följt av en runda på stan. Vad gjorde ni?

På dagens schema står, mer än att slappa, en visit till solna för att köpa ett hårserum vidare till Bromma för att svänga förbi jobbet. Ska se till att vara bättre på bild fronten så någon outfit kommer upp snarare än dagens ansikte ;-) låter det bra? haha
Ikväll ska jag jobba på ett event i Kista, förstod jag det rätt så var det för Blackberry följt av andra mobil märken, ska vara närvarande vid prisutdelningen och ge blommor till vinnarna, vi får se hur många jag trampar på tårna! Nejdå, det ska väl gå vägen, förhoppningsvis...

Vi hörs om ett litet tag! Puss & Kram



Enda bilden från igår, polon fick göra halsdukens jobb då den blev betäckt med chokladfläckar igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0