11 NOVEMBER

Måste bara notera för er andra också (inte för att någon kan ha missat), 11-11-11 idag
Godmorgon!
Det var med tunga ögonlock jag fick ta mig upp och gå ut med vovvis. Iaf, igår jobbade jag på Mobilgalan (Tack fina Cissi!). Och fyhellskotta vad kul det var!! Mina ben värker än och min fullproppade mage gör sig påmind genom små ljud. Med massor av snask, trevliga människor och ett underbart gäng kan det inte gå fel. Vad gjorde ni?

Idag är det föreläsning som gäller, tänkte hinna stretcha ut benen innan så ska ta en långpromenad nu och sedan stretcha(?!), haha
Vilket fall, ska vara bättre på bildfonten idag, promise!

Ha en bra dag! Pussi!



yesterday

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Alexandra

Hur har du fått så fina lockar? :) Plattång?

2011-11-13 @ 11:51:42
URL: http://blopparna.blogg.se/
Postat av: Mariah

Sv; Använder mig av en rätt smal locktång faktiskt, men låter lockarna börja lite längre ner på huvudet samtidigt som jag håller tången lite diagonalt, bort från ansiktet :) Hoppas det hjälper lite!

2011-11-13 @ 15:08:56
URL: http://marryl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0