FACE Stockholm

Som många andra älskar jag hudvårdsprodukter, betydligt roligare än smink! En ren och fin hy som får andas kommer med stor sannolikhet att bevaras.
Men att hitta rätt i denna djungel av krämer är inte det lättaste, been there!
Jag kan med handen på hjärtat säga att jag hittat den perfekta kombon (för min hudtyp). Under vinterhalvåret blir min hy lätt torr och känslig.

En renande peeling som tar bort död hud/smuts är det viktigaste steget. Green tea exfoliator är en peeling som fick mig helt såld ifrån första stund! Jag provade lite på handen och ju intensivare jag smörjde desto mer hud avlägsnades (ser jag resultat på en gång kan man lura på mig vadsomhelst!).

Och nu till den heliga graalen, Seaweed cream! Vid en första anblick ser de nästan ut som vatten vilket är väldigt passande då den verkligen återfuktar! Den neutrala doften är ett stort plus för mig med känslig hy! Den har hängt med mig i ett par år nu och framtiden för oss ser ljus ut!

Kom ihåg!
Alla har olika hudtyper så detta funkar självfallet inte för varenda en. Jag delar endast med mig av egna erfarenheter! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0