Hur mycket var klockan, sa du?

Att jag skulle föreställa en drottning dagen till ära, var det nog inte många som kunde tro när jag chockat klev upp tio minuter innan bussen skulle gå. Hällde i mig en kopp kaffe (både i magen och på kläderna, typiskt!), tog mitt tal och i rasande fart ssatte av mot bussen. Jag hann! Däremot körde han som en sömndrucken tok så blev ytterligare ett träningspass till pendeln.

Vilket fall, talet blev riktigt bra och jag kände mig nöjd!
Nu ska jag ta ut vovven innan en olycka sker, delar med mig utav dagens klädsel så länge;








"Kavaj"- Rodebjer, Kortärmand skjorta - BikBok, Skor - Topshop & Väska Celine - Vintage





Kommentarer
Postat av: Karin

Vackra maaaaary <3

2011-10-06 @ 14:22:10
URL: http://thehellmanshow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0