31 MARS

Godmorgon!

Har än en gång lyckats bli frånvarande ett tag! Haft fullt upp hela veckan.
Igår hade jag möte på morgonen, goc väldigt bra men kommer mer om det i veckorna...

Efter det åkte jag iväg på fitting inför reklamfilmen nästa vecka. Ska se till att få Lluvy ren och fin också eftersom hon har fått en liten del i det hela. Haha blr spännande att se hur hon sköter sig (kommer gå galant, peppar peppar)!

Kvällen avslutades med några öl och en massa pladder.
Ska bege mig hem till min fina kollega innan det blir avfärd mot Hasseluddens Yasursgi, behöver verkligen lite avkoppling och massage!

Jag låter lite bilder dyka upp från visningen lördags senare. Nu måste jag lägga benen på ryggen för att hinna med bussen!

Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0